Breda · Nederland

OVT - Openbaar Vervoer Terminal

De ‘spoorzone’ in Breda wordt in een tijdsbestek van twintig jaar omgevormd tot reis- woon- werk- en winkelgebied. In …

Projectomschrijving

terug

De ‘spoorzone’ in Breda wordt in een tijdsbestek van twintig jaar omgevormd tot reis- woon- werk- en winkelgebied. In opdracht van de gemeente Breda, NS en Prorail verzorgt Hurks samen met consortiumpartner Ballast Nedam een ultramodern, hoogwaardig transportknooppunt en verblijfcomplex. Op zeven sporen en drie perrons stoppen zestien treinen per uur, waaronder vier HSL-shuttels. Het nieuwe busperron biedt plaats aan twintig bussen. Werkzaamheden een jaar van te voren op dag en uur nauwkeurig plannen is in de bouw ongebruikelijk. Hier is het vaak noodzakelijk. JORDAHL H-BAU is nauw betrokken bij dit project en levert de metselwerkondersteuning.

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn een essentieel onderdeel van de website. Door op “Ik accepteer de cookies” te klikken, gaat u ermee akkoord dat wij cookies gebruiken.

Ik accepteer de cookies.